خانه - اخبار - تجربه مدل های موفق عاملی برای پیشرفت قطب ها
دفتر تبلیغات اسلامی
مجتبی الهی خراسانی

تجربه مدل های موفق عاملی برای پیشرفت قطب ها

شبکه معالم ـ مدیر کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی توجه به ابعاد چند ضلعی دفتر را در برنامه ریزی و برنامه سازی مهم دانست.

به گزارش شبکه معالم، در نشست علمی توجیهی بررسی نقش و جایگاه مدیران و کارشناسان شعبه در تحقق اهداف راهبردی قطب های فکری فرهنگی دفتر حجت الاسلام و المسلمین الهی با برشمردن ظرفیت های مناسب برای امر برنامه سازی در دفتر گفت: ابعاد چند ضلعی دفتر در زمینه های فعالیت های پژوهشی ، همایشی، تولید نرم افزار، امور تبلیغی و… خود نویدی است برای اینکه در برنامه سازی های آتی بتوان از توان و ظرفیت های دیگر نیز استفاده کرد.

وی طرح عناوین و مسائل چند ضلعی در میز کارها را نیز مفید دانست و تصریح کرد: باید به سمت پژوهش های کاربردی برویم و پژوهش هایی انجام شود که بدنه مردم را درگیر کند که به آن نیازمند باشند، سوابق میزکارها در تجربیات سابق نشان داده که محتواهای جدی و کاربردی مورد نظر مورد پژوهش قرار گرفته است.

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به سرمایه انسانی تاثیر گذار دفتر اظهار داشت: مدل های پیشرو مانند حلقه هایی که توانست 700 اثر نگارشی را از طلاب تحویل بگیرد و ایپرسش نمونه های بارز از مدل های کاربردی به نتیجه رسیده است.

وی تحلیل جامع محیط و مسائل را لبه دو رو دانست که از یک رو اگر صرفا بخواهیم در عناوین میزکارها وارد شویم نمی توان به تمام اضلاع رسیدگی کرد و چند وجهی دید و از طرفی اگر تحلیل جامع از موضوعات و مسائل میز کارها صورت نگیرد به نتیجه نمی رسیم.

الهی ایجاد مزیت رقابتی را یکی از وجوه احست دفتر دانست و ابراز داشت: باید از میان عناوین مطرح شده در میزکارها برش های کاربردی نیز تعیین شود تا راهبردی تر عمل شود.

وی ابعاد جامع عملیاتی ، نخبه گرایی و محصول محوری را نیز از مزیت های رقابتی برشمرد که هرکدام می تواند جامعه آماری خاصی را در برگیرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی : *