بیانیه مأموریت دفتر تبلیغات اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی نهادی حوزوی انقلابی، تبلیغی و علمی است که با ایفای نقش واسط فعال میان حوزههای علمیه با نیازهای دینی مردم و نظام اسلامی به تبیین و گسترش باور، بینش و ارزشهای اسلامی و انقلابی و تعمیق و توسعه دانش و معرفت اسلامی …
بیشتر بخوانید »اهداف و راهبردها
کارنامه تلاش
خرداد, ۱۳۹۸
-
۱ خرداد
۱۳۸۴ به بعد: دوره انسجام و تحول(جنبش علمی حوزه)
رویکردها و سیاستها – برنامهریزی استراتژیک دربردارنده پنج عرصه راهبردی با نام جبنش علمی حوزه – تثبیت و رسمیت ساختار تشکیلاتی و گروههای آموزشی مبتنی برطبقهبندی علوم اسلامی و انسانی – توسعه ظرفیت انسانی حوزه علمیه در قلمرو تحقیقات ژرفنگر و تبلیغات نوآمد اسلامی – تقویت رویکردهای نظاممند، مقایسهای، بینرشتهای …
بیشتر بخوانید » -
۱ خرداد
۱۳۷۶ تا ۱۳۸۳: دوره رشد و گسترش
رویکردها و سیاستها – تقویت عنصر برنامهریزی و کارشناسی با تصمیم سازی مشارکتی – گسترش برنامهها و روشهای آموزشی در قالبهای: مشاوره، نشریات آموزشی ـ ترویجی، نشستهای علمی و آموزشی – تنوعبخشی و توسعه آموزشهای بلندمدت و نیمهتخصصی – توجه به نیازهای آموزشی متنوع و ترکیبی حوزه – بهینه سازی …
بیشتر بخوانید »
اردیبهشت, ۱۳۹۸
-
۳۱ اردیبهشت
۱۳۶۸ تا ۱۳۷۵: دوره تأسیس و پویایی
رویکردها و سیاستها – گسترش نگاه حوزویان به علوم انسانی – جبران کاستی آموزشی حوزه در مهارتهای زبانی پایه – توجه به آموزشهای کوتاهمدت ضروری حوزه – به روز رسانی اطلاعات علمی و اجتماعی حوزویان و طرح موضوعات کاربردیساختار تشکیلاتی – مسئول واحد آموزش – دفتر آموزش – بخش ارتباط …
بیشتر بخوانید »